Prezentowane zagadnienia znakomicie wpisywały się w podstawowe kierunki polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2014 - 2015, a mianowicie:
- Wspieranie rozwoju dziecka młodszego na pierwszym i kolejnych etapach edukacyjnych w związku z obniżeniem wieku realizacji obowiązku szkolnego (propozycje z naszych warsztatów: manipulowanie bryłami, badanie ich własności, rozwijanie sprawności manualnych oraz wyobraźni przestrzennej ...)
- Podniesienie jakości kształcenia ponadgimnazjalnego w zakresie umiejętności określonych w PP, ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności w zakresie matematyki (spostrzeżenia z naszych warsztatów: wiadomości i umiejętności ucznia szkoły podstawowej i gimnazjum stanowią bazę dla jakość kształcenia w szkole ponadgimnazjalnej)
- Profilaktyka agresji i przemocy w szkole (propozycje z naszych warsztatów: sztuka łagodzi obyczaje, a przecież origami to sztuka składania papieru...)
- Edukacja włączająca uczniów niepełnosprawnych (propozycje z naszych warsztatów: wspólna praca wszystkich uczniów, możliwość wykorzystania na różnych poziomach edukacji, możliwość kontaktu z modelami --> patrz punkt 1.)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz